Tuesday, August 23, 2011

Komen Dari Blog Tun M

Aku tertarik dengan komen zulkiflee dalam blog Tun Mahathir berkaitan tajuk The NEP.

zulkiflee
August 17, 2011 at 10:05 am |

Assalamu’alaikum Tun,

mohon izin mengulas komen andrewtay dan ekompute.dua beruk biadap ini semakin melampau dalam sikap biadap mereka terhadap Tun.apa-apa pun komen yg mereka hantar adalah bersifat menghina kerana mereka tahu Tun tidak akan mengambil tindakkan.malah sebalik nya menyiarkan komen-komen mereka,walau ia nya amat membakar hati kami.

padahal komen mereka bukan saja mempersendakan Tun malah menghina Agama Islam dan Pentadbiran Negara.apakah kita membiarkan saja orang-orang begini? apakah tidak ada undang-undang seperti di Thailand untuk menangangi orang-orang begini? apakah demikian dayus nya pemimpin-pemimpin kita?

harus di ingat,datuk-moyang mereka mendarat dipantai kita dalam kebuluran sebab negara asal mereka tidak mampu memberi mereka makan.lalu mereka lari ke bumi kita.kita diamkan mereka.mula nya mereka bekerja-keras dgn jujur,tapi sebaik saja mengetahui sifat ‘tak-kisah’ orang Melayu,bangsa ini,seluruh bangsa ini,mula mempamirkan sikap tamak mereka yg setanding dgn yahudi.

menipu dan mencuri,sikap yg sudah ada sejak lahir,mereka praktikkan secara berleluasa dibumi kita hingga membolehkan mereka menguasai kekayaan kita,bukan hanya di Malaysia malah seluruh Nusantara.Bangsa Melayu Indonesia adalah mangsa yg paling teruk dimamah bangsa ber-virus ini.

dan mereka bersekongkol sesama mereka dalam menjarah kekayaan kita.baik china yg di Malaysia atau Indonesia atau Brunei,mereka bersatu hati dalam ketaatan mereka untuk meruntuh atau sekurang-kurang nya mendiskredit apa-apa pun yg bersifat Islam atau Melayu.

sebab itu kita lihat monyet-monyet kecil seperti ekompute,andrewtay atau d.tan begitu giat dan konsisten menggemakan suara Lee kuan yew.cuba bayangkan kalau dulu Tunku bertegas menyingkirkan Lky ke dalam penjara atau terus saja dihumban ke Neraka,PASTI kita Negara ini akan lebih damai.tentu Hindraf dan Ambiga Ramon-tambi tidak mudah diperalatkan Lky.semua kaum dapat hidup dalam lingkungan susila yg saling menghormati batasan.curi sikit-sikit,orang Melayu tak kisah.asal jangan melampau seperti hari.dah lah mencuri-menipu,..mencabar pulak!

Tun,kita jangan ulangi kesilapan Tunku yg berdayus-dayus dgn Lky hingga menimbulkan ancaman terhadap penakatan Bangsa kita.orang-orang seperti ekompute dan andrewtay bukan lah dididik dalam hal-hal berbudi-pekerti.mereka menyondol bagaikan khinzir.kalau tiada tindakkan tegas,mereka akan terus menyondol secara agresif tanpa memikirkan implikasi nya.

saya sangat-sangat berharap agar Tun sudi menggerakkan ‘sesuatu’ untuk membetulkan keadaan yg sudah sangat parah ini..untuk kemudian nya menjadi ikutan setiap Perdana Menteri dan Pemimpin mendatang.

sebagai pemimpin ulong yg begitu kasih kpd Agama dan Bangsa,Tun tentu tahu apa yg Tun lakukan.cuma saya harap Tun tidak terlepas-pandang bahwa orang-orang asing ini tidak lebih dari anjing tersepit yg kita lepaskan dan beri makan lalu ia menggerogot tangan kita,bersekongkol untuk menjatuhkan kita dan secara terang-terangan mengambil posisi disamping musuh-musuh kita.

Lky,Lks,Chua soi lek,ekompute,andrewtay atau d.tan semua nya adalah sama tidak berbeza.niat mereka sama,tujuan mereka tidak berbeza.mereka ingin menjadikan orang Melayu Malaysia sama seperti orang melayu Singapura.hidup tertindas.tiada apa-apa hak langsung.rumah dirampas,kampung dirobohkan.dipaksa berhutang membeli rumah pangsa berharga ratusan ribu dolar dan disibukkan dgn keperluan duit tanpa ada masa sedikitpun untuk berhenti berfikir sejenak apa ‘trick’ nya negara dan rumah nya sudah bertukar tuan.dan hari ini Tun,tidak sedikit orang Melayu yg tidur bermalam dipantai Singapura kerana rumah nya dirampas dek kegagalan membayar ansuran yg tinggi.sedang Lky dan kaum pelarian-ekonomi tinggal dirumah-rumah besar tersergam indah,bumiputra Singapura tidur dipinggir pantai.adakah kerana mereka rajin bekerja dan kita pemalas? tidak! kita bekerja secara halal.mereka bekerja sepenuh masa,mencuri bila ada kesempatan dan menipu sepanjang masa.

jadi,tidak sama antara kita dgn mereka.dan layanan pun mestilah berbeza.saya amat berharap pada demokrasi dan meritokrasi.tapi hendak lah dikalangan Islam dan Bumiputra saja.tidak ada sebab berkongsi dgn kaum pelarian ekonomi,yg sebaik saja kenyang,terus memulakan permusuhan terhadap kita.dan langsung tidak ada sebab memberi hak demokrasi satu-orang-satu-undi terhadap anak keturunan komunis ini.

lebih-lebih lagi ketika mereka dgn cara yg amat busuk menafikan Hak-Demokratik Bangsa Melayu Singapura dgn sistem Quota perumahan yg mengakibatkan tiada kawasanundi yg bermajoritikan Orang Melayu.lalu tiada lah seorang pun Pemimpin Melayu yg dipilih oleh Orang Melayu sendiri.yg ada hanyalah pemimpin melayu yg ditentukan oleh Lky.

Tun,Singapura adalah sebahagian dari Tanah-Air kita.Bangsa Melayu dan Umat Islam nya adalah saudara terdekat kita.jika Tun boleh bersusah payah menggerakkan bantuan kpd Palestin,harap-harap Tun dapat membantu memberi sedikit harapan kpd Bumiputra dan Umat Islam Singapura.sebab tertindas nya mereka disana adalah gara-gara Perdana Menteri Malaysia juga.

dan sekaligus,mendidik juga anjing-anjing tersepit yg hendak jadi anjing liar menyalak sepanjang jalan ini berfikir sejenak tentang perlu nya berpegang kpd Kebenaran.

mereka tahu mereka Salah.mereka tahu kita Benar.tapi mereka pun tahu mereka Tamak sebab mereka tahu kita Lemah.

terimakasih Tun


Komen aku harap jangan ada orang malaysia lebih2 lagi orang melayu (terutama yang ada darah Singapore) ada hati nak jadikan Singapork sebagai negara model mereka.

No comments:

Post a Comment