Thursday, May 19, 2011

Yahoo! Malaysia Jadi Malaysiakini

Pelik jugak aku. Tengah panas si dajjal ni mengadap tuduhan aib depan belakang, orang macam ni yang boleh dipanggil oleh Yahoo! Malaysia.
Dalam rancangan Yahoo! yang tak laku di negara ini, Anwar telah menjadi pandikutti pertama dari Malaysia dalam rancangan 'Cover it Live'. Apa ke makna ini semua? Orang bermasalah dan mempunyai masalah mental kronik macam ni dipilih. Apa nak diorang memperkenalkan pemimpin masa depan M'sia yang secara terbuka boleh rodok depan belakang?
Yahoo! Malaysia nak ikut jejak Malaysiakini atau hanya menjadi alat Yahudi? Kalau nak kata terbuka, terang2 soalan yang lepas nampak sangat ditapis editornya. Semua soalan hanya sedap didengar dia je, yang belah satu lagi ni mana? Lepas tu buat cover konon rancangan tu macam live, padahal sorang luar sorang cover dalam, politik gempak gempak macam dalam AF ni boleh baca sangat, dasar wayang kuat.
Betullah... terang2 Anwar Ibrahim pandikutti ni memang dah jadi agen Yahoo-di! Malaysia...

Aku petik satu Q & A menarik;

(Q) Ramai rakan seperjuangan diawal penubuhan telah meninggalkan DS..komen

(A) Pandikutti: Beberapa orang dibeli UMNO. Majoriti yang punyai daya tahan, daya juang dan maruah masih masih kekal dengan perjuangan. Tenaga baru muncul, lebih wibawa dan dibuktikan dalam PRU yang lalu.

p/s: lagi jambu beb daya tahan kuat depan belakang hehehe..

3 comments:

  1. media kapir tu jugak yg dia cari... apa media malaysia termasuk media pembangkang dah malas nk layan ke? tak selamanya us tu nak tanggung si nuar ni. sampai masa jadi sampah jugak. kita tunggu la nanti.

    ReplyDelete
  2. dlm PKR la ni tinggai hak takde maruah je.bro..

    ReplyDelete
  3. tak lama dh Nuar ni..65 dah!
    sebelum dia padam kasi padam sama bibit2 Anwar baru.
    Bahaya! klu pemimpin masa depan mcm ni depan mata menutuh amoi, apa barang kerja belakang tabir ni!

    ReplyDelete