Sunday, May 15, 2011

Simbah Asid, Penjenayah Sekarang Semakin Bacol

Mengikut maklumat yang aku baca setakat ini 21 orang, kebanyakannya semua mangsa perempuan melayu.
Ini dia wajah orang gila ni, yang pastinya macha ni India. Betul punya Bt Caves kau ni.
Aku dari kes Hindraf, Interlok kemudian yang terbaru kes Sosilawati aku cukup berbulu-bulu dengan pandikutti tak sedar diri tu hitam. Ini kes terbaru simbah asid pulak, apa punya bacul main belakang. Apa dia tak puas hati sangat aku pun tahu, tapi aku rasa mesti ada kaitan dengan tak puas hati kes2 panas sebelum ni jugak.
Kita punya nak cover bahawa ini bukan kes perkauman, dia lagi mau bakar sentimen. Contoh paling kuat tengok saja kes Sosilawati terang2 keling ni nak kenakan melayu.
Yang buat aku panas ada orang melayu, terutama ahlul politik pembangkang cuba menjadi hero dengan barua-barua ni. Itu yang diorang naik kapla. Tanam isu panas, sensitif, lepas tu bila tak terkawal atau kena batang hidung sendiri tinggalkan macam tu saja. Betul punya laanat.
Tengok apa jadi kes TBH, Kugan & budak melayu kena tembak tu.
Jadi, pada sesiapa yang agak terjumpa keling kutuk ni spt fotofit di atas walaupun ada sikit je iras, sila hubungi rakan cop 03-2115 9999 atau sms POLISKL ke 32728. Aku faham memang susah sikit nak cam muka sepesen hitam ni, sama payah kita nak cari beruk masuk rumah.
Tapi cubalah ye, pasal 21 orang dah kena, takut adik kakak kita mangsa seterusnya, atau anda sendiri.
Aku harap polis atau orang melayu, ataupun pemimpin poiltik melayu jangan pula terlebih terasa dengan apa yang aku tulis ni, jangan mengada2 lebih dari orang cina dan keling pula. Sekian.

Modus operandi.
Suspek menunggang motor, seorang atau berdua. Mendekati mangsa, perempuan, di kaki jalan atau dalam kereta yang tingkap terbuka. Lalu, mencurahkan cecair asid ke muka mangsa. Area di Lembah Kelang, kalau luar dari tu, bukan suspek. Itu maknanya dah berjangkit pada kutu berahak kaki cari pasal takde kerja lain lah tu..

No comments:

Post a Comment