Sunday, May 29, 2011

Kemuncak Argentine Messi, Penyokong Man U Cool



Barcelona 3 - 1 Manchester United

Aku cukup puas hati result pagi tadi.
Lionel Messi! boleh dipanggil legend dah. Aku kira 10 pemain terbaik sepanjang zaman, lebih hebat dari penyampai tropi malam tu pun.
Kepada lalang2 yang bukan penyokong Man U mahupun Barcelona apa yang aku boleh ucapkan uwekk.. uwekk.. uwekk.. Cuba lagi tahun depan, penyokong Man U memang sentiasa cool dan sedar diri. Takde frust mana pun, Supporter MU diseluruh dunia memang terkenal cool beb.. dan matang. Cuba lagi yek.. agaknya memang layak jadi tukang ejek la tiap2 tahun hehehe
Cukup puas hati, terutamanya orang macam aku. Game menarik. Messi sumbat sebijik. Messi pemain terbaik. Messi penjaring terbanyak. Messi.. Messi.. Argentina, Maradona, Barcelona, Manchester United semuanya terbaik, semestinya yang terbaik ada di pentas final. Terbaik di Eropah! Nak kata apa lagi hahahaha...
Ada betul juga ramalan aku sebelum ni.. baca sini!
Lalang oh Lalang... Coba lagi yerk ahaks!

No comments:

Post a Comment